Zef 2010.03.17. 07:54

Értelmezésben

Megkérdezték tőlem, hogy mit ábrázol. Én a címével válaszoltam, gyermekszínekkel teremtett világot. Jó, de mit kell látni?

Álltam a kép előtt és csak néztem, és nem tudtam mit mondani. Bennakadt a szó, mert hirtelen annyi minden jutott eszembe. Hiszen ott látom benne az egész világot. Pont pont vesszőcske, készen van a fejecske... Napot látok, felhőket látok, erdőt látok és a tengert. Utakat látok és házakat, meseszép gömbölyű házakat. Tekergőző óriáskígyót is látok, de félek: Ezt mind csak én látom -ez csak az én gyerekvilágom...

Címkék:gondolatok Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zefpic.blog.hu/api/trackback/id/tr691846162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása