Zef 2010.04.10. 21:32

Egy újabb terv

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fényfestés a március 15. téren. Berkes Dóra Fényevolúció című munkájáról készítettem néhány, szerintem elég jó fotót. Most pedig az az elszállt ötletem támadt, hogy festményt kellene belőle csinálni. 

A téren van egy szobor, amiről szégyen ide vagy oda, semmit nem tudok, de a fényfestett szobor lenyűgöző volt. Legalább is számomra az. Így aztán már csak egy kisebb vagyonba kerülő festékre van szükségem, és egy nagyobbacska vászonra. Na azért nem volna ez olyan hatalmas, inkább csak félnagy. 160x82cm... Ölég fura méret ahhoz, hogy nekem tetszen.

 

Nekem ezekkel a színekkel nagyon tetszik a robosztus szoboregyüttes, bár az én festményemen nem is maga a szobor, inkább a szobor és a színes fények kölcsönhatása lesz érdekes. Ha egyszer elkészül majd.

Címkék:majdnem új kép Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zefpic.blog.hu/api/trackback/id/tr71910607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása