Zef 2009.12.06. 08:27

2009.december 6.

Azt hittem, hogy engem mára virredóra nem lep meg a Mikulás. Tévedtem. 

Tegnap hivatalosan is befejeztem az előző képet. Nem hittem volna, hogy ma reggelre meg is száll az ihlet. Mégis csak lehet ebben a Télapó dologban valami. Hajnalban felébredtem és már mocorgott bennem a gondolat, hogy elővegyem a nyári élményeket. Amúgy is szívmelengető ebben a hidegben visszagondolni a forró nyárra és a sok szép emlékre.

Képet természetesen még nem teszek fel, csak ha már elkészültem vele.

 

Címkék:gondolatok új kép Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zefpic.blog.hu/api/trackback/id/tr731577254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása